luni, 11 august 2014

Vittel-excursie la Disneyland Paris


Azi am fost in parc cu fetita mea si dupa multa joaca mi-a cerut apa.Atunci eu am realizat ca am uitat sticluta ei de apa acasa si i-am spus sa mergem sa cumparam una.
Cand am ajuns in fata frigiderului de la magazin mi-a sarit in ochi  sticla de apa de la vittel deoarece avea un stiker promotional asa ca i-am cumparat si eu o sticla.
Dupa ce a baut fata apa m-am pus sa aflu ce este cu acel stiker si asa am descoperit ca cei de la Vittel au mega concurs cu premii fabuloase.
Daca doriti sa aflati toti cum puteti castiga unul din aceste premii va spun ca este foarte simplu,doar urmand urmatorii pasi:
-cumparati in perioada 5 iunie-31 august 2014 sticle de 0,33 l de apa Vittel Disney care sa aibe pe ele stikerul promotional,astfel aveti sansa sa castigati premii minunate inscriind codul de pe stiker pe site-ul www.vittel.ro
-prin inscrierea a  3 coduri ajungi la prima comoara wallpaper cu personaje Disney,iar copilul va fi foarte incantat
-la  5 coduri inscrise,vei ajunge la o alta comoara frumoasa:o serie de sabloane de colorat cu personajele Disney din campanie si le poti descarca si printa pentru cei mici,fiind foarte utile
-iar la 7 coduri inscrise ajungi la a treia comoara foarte utila:forme de coronita si de urechi de soricei pe care le poti printa si asambla impreuna cu cei mici.
Iar pe 31 august cand se termina concursul poti castiga o excursie la Disneyland Paris impreuna cu toata familia sau apa Vittel pentru un an de zile.
Dar ca sa va fac o prezentare mai exacta va voi prezenta si harta premilor:

Sper ca v-am convins sa participati si voi-eu sigur o sa  particip-deoarece ve-ti avea de castigat indiferent de cate coduri inscrieti,iar copii vostri vor fi foarte bucurosi daca castigati macar primele doua premii, si va urez bafta la premiile cele mari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu