marți, 12 august 2014

O clinica minunata


Acum o luna matusa mea in varsta de 60 de ani a acuzat dureri insuportabile la burta dar si sangerari.Bineinteles ca atunci cand ne-a spus asa ceva am sfatuit-o sa mearga imediat la un doctor specializat deoarece nu era normal,dar fiind o persoana mai incapatanata a zis ca  mai asteapta cateva zile si daca nu-i trece o sa mearga.
Eu cu mama mea am sunat o buna prietena de familie care se pricepe foarte bine la medicina si i-am spus problema matusii mele.Dupa ce  a ascultat ce am avut de zis prietena noastra ne-a spus sa ne ducem imediat cu ea la un doctor deoarece din cele spuse este foarte posibil sa aibe cancer si ne-a recomandat  sa mergem la Centrul Medica Matei Basarab fiind o clinica privata infiintata in anul 2003 care asigura o paleta larga de investigatii de laborator si are multe calitati ca:
-timpul foarte bun de executie a probelor
-calitatea serviciului medical
-profesionalismul echipelor de laborator
-flexibilitatea si deschiderea pentru metode si tehnologii noi.
Imediat am sunat-o pe matusa si i-am spus sa se pregateasca ca a doua zi urmeaza sa mergem la clinica.La inceput a zis ca ea nu merge dar dupa multe insistente din partea mea si a mamei mele s-a lasat convinsa.
A doua zi cand am ajuns acolo si i-am prezentat doctorului specializat cazul ei  a pus-o imediat sa-si faca analize de laborator iar dupa sa-i faca o ecografie ca sa afle cu adevarat ce are.
Dupa ce i-au venit rezultatele de la analize si dupa ecografie s-a descoperit ca are cancer in stare avansata si imediat a programat-o cat mai repede pentru operatie caci altceva nu avea ce sa-i mai faca.Operatia a decurs bine,iar in prezent matusa mea traieste si se bucura de fiecare minut al vietii,iar acest lucru ii datoram clinicii Matei Basarab care a facut tot ce a fost posibil si imposibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu