miercuri, 27 august 2014

Lenjerii minunate

Pentru ca imi plac foarte mult lenjeriile si mereu caut sa-mi iau cate una la trei-patru luni deoarece ma plictisesc de cele vechi zilele trecute am intrat pe lenjeriipat-outlet.ro (auzisem de acest site de la sora mea care deja isi cumparase una de aici si mi-a placut foarte tare) pentru a-mi lua una de aici.Cand am intrat am avut marea surpriza sa descopar ca cei de pe acest site au o promotie de vara numita Campania Summer Black Week de 1+1 Gratis aceasta fiind valabila doar la lenjeriile care au aceasta inscriptionare pe poza.
Partea cea mai buna este ca toti cei care au blog si vor sa se inscrie la cest concurs primesc garantat un voucher de 50 lei,iar tot ce trebuie sa faci este sa scrii un articol pe blog despre aceasta campanie si sa anunti cati mai multi prieteni despre oferta acestui site.
Dar surprizele nu se opresc aici:cei mai buni bloggeri vor fi premiati cu bani cash,de aceea eu indemn cati mai multi sa participe la acest concurs caci vor avea de castigat toti cei care participa.
Dar asa cum era de asteptat Campania Summer Black Week are si un premiu foarte mare acesta constand in sansa de a castiga o vacanta de 7 zile in Grecia,iar daca iti doresti sa intri in tragerea la sorti pentru acest mare premiu tot ce trebuie sa faci este sa cumperi orice produs aflat in promotia 1+1 Gratis.
Eu una cred ca este o oferta foarte buna deoarece cumperi doar o lenjerie iar pe a doua o primesti gratuit,astfel te alegi cu doua lenjeii la pret de una,si unde mai pui ca mai intri si in cursa pentru a castiga o excursie pe care sunt sigura ca multi si-o doresc si viseaza la asta dar din pacate sunt putini cei care isi permit sa faca o asemenea excursie pe banii lor,asa ca eu zic sa profitam deoarece nu se stie de unde sare iepurele si poti sa o castigi.Ce spuneti profitati sau nu?
Eu oricum vroiam sa-mi cumpar o lenjerie si am profitat de aceasta oferta asa ca am intrat si dupa cateva rasfoiri,deoarece sunt toate minunate si nu puteam sa ma decid pe care sa o cumpar,am pus ochii pe doua  modele dar tot asa nu stiu pe care sa aleg de aceea am sa va cer voua ajutorul si anume sa-mi spuneti care este cea mai minunata.
Prima lenjerie ar fi Lenjerie-de-pat-bumbac-satinat unde materialul este format din 50% bumbac-50% poliester pachetul continand:
-cearceaf pilota 200x230 cm
-cearceaf de pat 230x250 cm
-fata de perna (2 buc)55x85cm
La aceasta lenjerie nu se folosesc inalbitori chimici,se spala la 40 grade automat.

A doua lenjerie ar fi Lenjerie-de-pat-5D fiind o lenjerie cu imprimeu tridimensional,ultima tehnologie de imprimeu.Pachetul contine:
-cearceaf pilota 200x210cm
-cearceaf de pat 200x220cm
-fata de perna(2 buc)50x70cm
Ambele sunt superbe dar sincer ma atrage mai mult prima deoarece are acea semi luna care te duce cu gandul ca este noapte si te pregatesti de un somn linistit.Voi ce spuneti pe care sa o aleg?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu