duminică, 3 august 2014

Magazinul de masinute


  Deoarece este vara si toti copii isi etaleaza atat noile cat si vechiile jucari,fetita mea a vazut intr-o zi masinute,electrice si de cateva saptamani tot plange ca vrea si ea asa ceva pentru ca i-a placut la nebunie.La inceput nu am fost de acord sa ii iau deoarece sunt foarte scumpe dar mi s-a facut mila de ea si am zis sa intru pe sit-ul Magazinul de masinute sa-i iau si ei una deoarece am auzit de la mamici ca sunt mai ieftine aici si in plus doar o fata are mama si merita tot ce isi doreste.
   Asa ca am intrat si dupa multe cautari si comparari am ales modelul Mini Beige 118 fiind prevazut cu un motoras de 6v avand urmatoarele caracteristici:

  • acumulator 6v,7Ah,durata medie de viata a acumulatorului 300 incarcari,autonomie dupa incarcare 1,5-2ore
  • masinuta are tractiune pe o roata
  • greutatea admisa 30 kg
  • varsta recomandata:peste 1 an
  • este prevazuta cu mufa mp3,are in bord 10 melodii,buton de reglare a volumului sunetului
  • are centura de siguranta ajustabila
  • cand inaintezi se aprind farurile
  • masinuta are dubla comanda:1.control parental din telecomanda(copilul nu are control asupra ei)
                                                      2.manevrarea masinutei prin apasarea pedalei de acceleratie de catre catre copil.



   Uitandu-ma pe site sa vad ce mai are am descoperit ca au si pantofi dama si nu am rezistat(cred ca nici o femeie nu rezista sa nu-si procure macar o pereche de pantofi atunci cand intalnesc aceste articole) sa nu-mi iau ceva mai ales ca am gasit modelul http://www.magazinuldemasinute.ro/index.php?route=product/product&path=77&product_id=1116 care mi-au placut foarte mult si merg la orice vestimentatie si ocazie.Este un model simplu fiind realizati din piele lacuita ecologica cu un toc de 12 cm.


  Asa ca de data asta am avut si eu ceva de castigat nu numai fetita,iar sotul a fost foarte incantat atat de masinuta cat si de noi mei pantofi.Fetita a fost cea mai fericita dintre toti si de atunci se mandreste in fiecare zi cu noua ei masinuta bestiala si nu exista zi in care sa nu mearga cu ea macar pana la chioscul de langa noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu