luni, 11 august 2014

Un zambet minunat

In ziua de azi nu exista om care sa nu aibe probleme cu dantura si sa nu aiba nevoie macar de o mica interventie ca sa se poata bucura de un zambet minunat.
Si eu ma numar printre acele persoane si sincer chiar nu mi-e rusine de acest lucru(spun asta pentru ca am intalnit oameni care se rusineaza din aceasta cauza) deoarece sunt constienta ca nu-ti alegi tu dantura sau ca nu esti tu vinovat ca nu ai o dantura tocmai perfecta.
Pentru ca mi-am dorit sa am un zambet minunat de fiecare data cand zambesc am apelat la Dentfix care ofera  servicii de cea mai buna calitate.

Cand am pasit pentru prima data aici am avut o senzatie foarte placuta si ma simteam in siguranta si pe maini bune.Am avut nevoie de o extractie dentara,iar ceea ce mi-a placut foarte tare a fost ca medicul stomatolog mi-a explicat fiecare etapa care avea sa o faca,lucru care m-a facut sa nu imi fie frica deoarece stiam ce va urma de fiecare data.Pentru a face intreaga procedura mai confortabila si mai putin dureroasa se aplica o anestezie locala si se foloseste mai intai un instrument numit elevator pentru a slabi dintele din alveola,apoi acesta se scoate cu clestele.A fost o operatiune foarte usoara si deloc dureroasa.



Medicul mi-a spus sa revin dupa o luna-doua ca sa-mi faca un implant dentar in locul maselei scoase si mi-a recomandat sa imi pun un aparat dentar pentru a rezolva problema malpozitiei dentare,iar in felul acesta voi avea un zambet minunat si invidiat de toata lumea.
Dupa ce mi-au fost prezentate avantajele dar si dezavantajele unui aparat dentar am hotarat ca nu o sa mor daca o sa-l port ceva timp ci in schimb voi avea numai de castigat.
In ziua de azi am un zambet minunat si invidiat de toata lumea iar acest lucru ii multumesc lui Dentfix.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu