duminică, 3 august 2014

Baia-locul de relaxare cu ajutorul lui Saniclas





  Pentru ca tot s-a vorbit de dormitoare,bucatarii si sufragerii a venit momentul sa vorbim si de bai deoarece si ele ne ofera in fiecare zi cateva minute de relaxare atunci cand intram dupa o zi intreaga si obositoare de munca in "universul"lor ,iar daca nu este o baie placuta ca aspect si sa ne ofere acel mic "colt de rai"cand pasim in incapere  nici nu ne putem astepta sa ne simtim fresh dupa ce am iesit de acolo.
  Din acest motiv am hotarat sa-mi schimb vechia cada deoarece era atat de uzata si de urata incat nu-mi mai oferea aceea relaxare de care aveam nevoie si despre care vorbeam.Asa ca am ales cada artemis-model-thetis,fiind o cada de colt, si astfel am facut o mare schimbare deoarece cea vechie era ovala,iar noua cada avand dimensiunile de155x155cm.
   Dar cum o asemenea cada merita un nou vas wc am intrat la promotii si am gasit vas-wc-suspendat-ideal-standard-simplyu fiind unul suspendat  care se potriveste de minune cu noul ambient din baie.
   Mi-a placut foarte mult ca livrarea produselor s-a facut in termen de 48 ore asa cum am si precizat atunci cand am dat comanda ca as vrea sa ajunga in acest timp deoarece aveti posibilitatea sa alegeti in cat timp doriti sa ajunga comanda acasa la dumneavoastra.
   Dupa ce am instalat si am pus totul la locul lor atunci cand am intrat pentru prima data in noua baie am avut-o o senzatie ca sunt in rai si nu am mai vrut sa ies de acolo,iar de acum singurul gand pe care il am toata ziua este sa termin ziua de munca sa pot veni mai repede acasa in micul meu colt de rai pe care mi-l ofera noua mea baie.
Asa ca va invit si pe voi ceilalti care se afla in situatia in care isi doresc sa isi renoveze baia sa intre pe Saniclas pentru a lua tot ce este mai bun la preturi foarte bune.
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu