joi, 21 august 2014

Haine accesibile

Dupa cum vedeti afara incepe sa-si faca simtita prezenta toamna lucru care sincer nu prea ma incanta deoarece odata cu ea vine si frigul si nu-mi place.Asa ca de acum nu mai cautam haine de vara ci de toamna si cred ca e mai bine sa le luam de pe acum deoarece cred ca sunt reduceri cat de cat.
Din acest motiv am intrat pe sheinside si pentru ca aici gasesti tot ce vrei la preturi foarte bune iar articolele vestimentare sunt de o buna calitate.
Dupa multe rasfoiri am hotarat ca primul lucru pe care il achezitionez sa fie o geaca neagra care se poate purta la orice si poate fi folosita si la o tinuta eleganta.Acest articol are si o reducere de 30% asa ca este cu atat mai bine deoarece economisesc ceva.
Ce spuneti este minunata nu?
Dar pentru ca trebuie sa luam si ceva pantaloni lungi pentru noul anotimp care trebuie sa vina m-am oprit asupra unor jeansi lungi de culoare albastra care merg atat la tricouri cat si la bluze sau de ce nu si la camasa.

Si ca sa va prezint o tinuta cat de cat completa vreau sa va prezint o bluza care are ca imprimeu pe Mickey Mouse  si se potriveste foarte bine atat cu jeansi cat si cu geaca.
Dar bineinteles ca nu trebuie sa va placa ce am ales eu si tocmai de aceea va invit pe acest site sa va descoperiti articolele voastre preferate.
Va urez spor la cumparaturi
                
Step into your Sheinside "DAY"
Save 20% off labor day Savings with $50 Purchase
Code: labor20 Ends:Sep/8
Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu