joi, 7 august 2014

Orasul pe care imi doresc sa-l vizitez

Toti oamenii din lume au un oras pe care doresc si viseaza din totdeauna sa-l viziteze si ar da orice ca acest vis sa i se indeplineasca,dar pentru multi dintre noi este putin imposibil deoarece viata din ziua de azi este putin ca scumpa si nu ne mai permitem sa ne indeplinim acest vis.
Eu am visat dintotdeauna sa vizitez Antalya deaorece am auzit ca este un loc de vis cu plaje minunate si am vazut de multe ori la o emisiune unde concurentii erau trimisi in vacanta in acest oras si mi s-a parut ceva de vis.
Pana acum am crezut ca nu o sa am parte niciodata sa vad Antalya dar recent am descoperit bileteavion.ro care ofera pachete turistice la preturi foarte bune.


Astfel am gasit Antalya,7 nopti cu plecare din Bucuresti care include urmatoarele:

  • 7 nopti cazare
  • masa:all inclusive
  • bilet de avion zbor charter Bucuresti_Antalya-Bucuresti
  • taxele de transport
  • transfer aeroport-hotel-aeroport
  • asistenta turistica locala
  • asigurare medicala si storno
Nu sunt incluse excursii optionale.
Hotelul are restaurant principal,2 baruri,piscina exterioara,topogan.Aici gasesti gratuit sala fitness,baie turceasca,tenis aerobic,volei pe plaja,animatie,internet Wi-Fi,nisip si pietris,bar pe plaja.
Daca vrei sa ai parte de masaj,sauna,internet cafe si biliard iti sunt accesibile  contracost.
Locatia este situata la 60 km de aeroportul  orasului Antalya,la 8 km de orasul Kemer,in statiunea Camyuva,la 300 metri de plaja,avand ultima renovare facuta in 2010.
Dar sunt multi care sunt foarte atrasi de Bulgaria,iar preturile aici mie mi se par foarte accesibile,unde aveti hoteluri de 3 stele,iar in functie de alegerea hoteluilui puteti fi aproape de centrul statiunii sau plaja,avand camerele dotate cu aer conditionat,bai propi,telefon,TV.Acum depinde de voi ce alegeti,totul tine de voi.
Pentru cei interesati de Last Minute Bileteavion s-a gandit si la asta avand si aici pachete care sa va multumeasca si sa aveti ceea ce va doriti.Aici aveti cazarea 7 zile,cu masa all inclusive,asistenta turistica locala,iar la hoteluri puteti avea restaurante,baruri,piscine,avand camere dotate cu aer conditionat,telefon,televizor,casuta de valori,mini bar etc.Tot ce conteaza e sa va gasiti voi ce pachete va doriti.

Acum eu o sa pot sa-mi indeplinesc visul dintotdeauna cu ajutorul acestui sit.Dar daca aveti si voi un vis asemanator si aceeiasi problema va sfatuiesc sa intrati aici caci vi se vor indeplini visele tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu