marți, 5 august 2014

Acesorii minunate


    Pentru ca pe 20 august se fac 4 ani de cand eu si sotul meu am facut cununia civila m-am gandit sa-i fac un mic cadou cu toate ca stiu ca el nu-mi va luat nimic deoarece nu este genul de persoana care sa faca cadouri.
   Dupa cateva zile de gandire ce cadou as putea sa-i iau am avut "norocul" ca ceasul lui "cel bun" sa i se strice si atunci am zis ca un ceas este un cadou ideeal avand in vedere ca vechiul i se stricase.
   Auzind de la prietene cat de serios si de bun este sit-ul secundar.ro am zis ca nu am nimic de pierdut sa intru sa-i caut acolo un ceas.
  Asa ca am intrat si bineinteles ca prima data m-am dus la ceasuri-barbatesti pentru a vedea daca ii gasesc ceva care i-ar placea aici,iar dupa cateva priviri si comparatii am ales Ceas-Timex-L-SERIES-T2N700-Racing-Fly-Back-Cronograf-Intelligent-Quartz-barbatesc avand urmatoarele specificatii:
Generalitati:
  • Colectie-L-Series
  • Stil-Casual sport
  • Brand- Timex
  • Indica-ora,minute,secunde,functii speciale
  • Garantie-24 luni
Functii"
  • Capac spate normal
  • Iluminare cadran-aratatoare ce insertii luminescente
  • Indicator 24 ore
  • Cronograf
Bratara:
  • Dimensiune bratara 20 cm
  • Latime curea 20 mm
  • Material bratara-piele
  • Sistem inchidere-catarama standared
  • Curea bratara maro
  • Data
Carcasa:
  • Rezistenta apa 10 ATM
  • Geam-cristal mineral
  • Grosime carcasa 13mm
  • Material carcasa-otel inoxidabil
  • Forma carcasa-rotunda
  • Culoare carcasa-neagra
  • Dimensiuni carcasa 43 mm
Mecanism:
  • Tip mecanism-Quartz
  • Provenienta mecanism-Japonez
Cadran:
  • Dimensiune cadran 37 mm
  • Culoare cadran-negru
  • Afisaj-analog

   Dupa parerea mea este un ceas minunat,elegant si sunt sigura ca ii va placea foarte mult.
   Si daca tot am gasit ce am vrut am zis sa mai arunc si eu un ochi sa vad ce mai are acest sit.Am vazut ca are si ceasuri pentru dame(daca sunteti interesate doamnelor),parfumuri,bijuterii argint si ochelari de soare si toate au banduri foarte cunoscute ca:Armani,Burberry,Azzaro,Cacharel,Carrera,CartierCalvin Kleine si multi,multi altii.Am fost foarte curioasa sa vad ce parfumuri asa ca am intrat si am vazut ca are parfumul meu preferat si anume Bvlgari Omnia Green Jade si nu am putut sa trec cu vedere si l-am luat,iar cand va veni momentul ii voi spune ca mi-am facut eu singura cadou din partea lui si sigur nu se va supara.

  Aceste doua lucruri care urmeaza sa ajunga sunt sigura ca vor fi accesorile de rezistenta atat la mine cat si la el pe toate perioada de vara care a mai ramas si se va extinde tot anul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu